سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بند انداز برقی


بند انداز برقی صورت و بدن

رفع موهای زائد در کمترین زمان !

بدون تخصص صورت خود را اصلاح کنید!

مناسب برای انواع پوست و مو

با استفاده از دستگاه بند انداز برقی شما می توانید براحتی و بدون نیاز به آرایشگر و تخصص لازم اقدام به اصلاح موهای زائد صورت و بدن خود نمایید.توجه کنید که این دستگاه مانند اپیلیدی نیست بلکه دارای ساختاری متشکل از نخ طبیعی است که به هنگام اصلاح باعث میشود شما احساس درد نکنید و همچنین از حساسیت های پوستی نیز جلوگیری می نماید.
 اگر از موچین، موکن، موبر، بنداندازهای نخی و سنتی و سایر محصولات شیمیایی و مکانیکی از بین برنده موهای زاید خسته شده اید و استفاده از آن هم برای خودتان و هم برای مشتریان  زجر آور، درد آور، وقت گیر و همراه با عوارض جانبی است می توانید با خرید یک دستگاه به بسیاری از مشکلات خود پایان دهید.
این محصول قابل استفاده برای مصارف خانگی، آرایشگاهها و سالنها می باشد.به همراه این محصول نخ و پودر مخصوص ارائه می گردد.

هدیه ای مناسب برای بانوان

 



عاشقانه ها-تصاویر عاشقانه-جملات کوتاه عاشقانه-متن های عاشقانه
عاشقانه ها +جملات کوتاه عاشقانه ، متن های عاشقانه ، تصاویر عاشقانه ، جملات زیبای عاشقانه ، شعرهای عاشقانه
قالب وبلاگ
پیوندهای روزانه

مواظب مفصل زانوی خود باشید ...

ایجاد مدرسه سلامت زانو در جهت حفظ و حراست از سلامت زانو از طریق آموزش‌های مناسب و استفاده صحیح از مفصل از جمله وظایف مهم نظام سلامت کشور است. دکتر محمدرضا هادیان، دانشیار دانشگاه علوم پزشکی تهران در حاشیه برگزاری هجدهمین کنگره فیزیوتراپی ایران گفت: مفصل زانو مهمترین مفصل متحمل وزن بدن انسان می‌باشد و در تمام فعالیت‌های انسان مانند ایستادن، راه رفتن و حتی نشستن در معرض فشارهای مکانیکی زیاد قرار دارد که ناشی از وزن، حمل بار و حتی اتخاذ یک موقعیت ثابت می‌باشد. وی گفت: تصور غلط بعضی بر این است که صرفا با حذف فشار روی مفصل و ثابت نگهداشتن آن، مشکل حل می‌شود در صورتی که عدم تحرک مناسب، خود خطرات جدی مانند آرتروز مفصل را در پی دارد چرا که تغذیه مفصل از طریق تحرک صورت می‌گیرد. هادیان فشارهای طولانی و ثابت روی مفصل را مانند فشار روی یک اسفنج آغشته به آب دانست که در اثر فشار، آب خود را از دست می‌دهد و مفصل در این شرایط آماده تخریب می‌شود. عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران عادت‌های غلط در زندگی روزمره مانند نحوه نشستن به صورت چهارزانو، چمباتمه زدن و حتی استفاده از توالت‌های ایرانی را از جمله موارد تشدید کننده آسیب به مفصل زانو ذکر کرد و گفت: در این حالت ما با دو مساله روبرو هستیم اول موارد پیشگیرانه از ابتلا به آسیب‌های مفصل زانو و دوم راه حل درمان نارسایی‌های ایجاد شده و آنچه مسلم است اصرار بر ادامه روشهای غلط زندگی انسان را حتی از سنین پایین مانند 30 سالگی مستعد ابتلا به آرتروز می‌کند. وی با اشاره به اینکه عضلات در بدن همانند کمک فنرها در ماشین عمل می‌کنند و مانع از ایجاد فشار روی اسکلت استخوانی و مفاصل بدن می‌شوند، راهکارهای پیشگیرانه و درمانی لازم در این زمینه را شامل تقویت عضلات چهار سر ران و عضلات پشت ران، هماهنگی در تقویت عضلات،‌کاهش وزن، تغذیه صحیح، تحرک مناسب و انجام ورزش‌های درست و حتی الامکان با نظارت متخصصان فیزیوتراپی و طب ورزشی عنوان کرد. دکتر هادیان یکی از مهمترین فاکتورهای پیشگیرانه و درمان آسیب‌های مفاصل زانو را کاهش وزن دانست و گفت: ‌با عنوان مثال فشار وارد بر مفصل زانو در هنگام بالا رفتن از پله‌ها معادل سه برابر وزن بدن و در هنگام پایین آمدن 7، 8 برابر وزن بدن می‌باشد که خود دلیل محکمی در کاستن وزن بدن در جهت سلامتی مفاصل و بخصوص مفصل زانو می‌باشد.


[ پنج شنبه 86/2/27 ] [ 2:23 عصر ] [ امید ] [ نظرات () ]

یه چیز عجیب خواندم گفتم بد نیست تو وبلاگ باشه . شما هم بخونید خیلی جالبه !!

محققان موفق به تولید داروی جدیدی برای درمان برخی از علائم بیماری دیابت با استفاده از بزاق نوعی مارمولک سمی شده‌اند. به گزارش سرویس بهداشت و درمان خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، این داروی جدید که در حال حاضر در انگلیس تولید شده است برای درمانی برخی از مشکلات و ناراحتی های مربوط به بیماری دیابت مانند بیماری قلب قابل استفاده است. روزنامه تلگراف چاپ لندن دراین باره آورده است که این دارو موسوم به "اگزناتید" توسط گروهی از دانشمندان برای درمان بیماری قلب، نارسایی کلیوی و همچنین نابینایی ناشی از ابتلا به دیابت در بیماران دیابتی ساخته شده است. این دارو از هفته گذشته در کشور انگلیس با نام تجاری بایتا (Byetta) وارد بازار شده است. دانشمندان این دارو را پس از تجزیه یک ماده شیمیایی کشف شده در بزاق مارمولک بزرگ گیلا تولید کرده‌اند. این ماده شیمیایی شبیه به یک هورمون انسانی است که به تنظیم قند خون کمک می‌کند. این هورمون در بیماران مبتلا به دیابت نوع دوم کاهش یافته یا به طور کلی ترشح آن متوقف می‌شود. این دارو کمک می‌کند که در صورت کمبود یا فقدان این هورمون میزان انسولین خون در سطح عادی و سالم باقی بماند.


[ پنج شنبه 86/2/27 ] [ 2:21 عصر ] [ امید ] [ نظرات () ]

عامل سنگ کیسه صفرا

عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد و فوق تخصص بیماری‌های گوارشی، چاقی، کم تحرکی و کاهش وزن سریع را از عوامل خطرزای سنگ کیسه صفرا دانست. دکتر محسن آخوندی اظهار داشت: نقش اصلی مجاری صفراوی و کیسه صفرا، ‌انتقال صفرا به روده می‌باشد که از اهمیت زیادی برای هضم چربی برخوردار است. وی افزود: بیماری‌های کیسه صفرا و مجاری صفراوی در زمره شایع‌ترین گرفتاری برای انسان‌هاست و عارضه سنگ نیز شایع‌ترین بیماری مربوط به بیماری‌های مجاری صفراوی و کیسه صفراست؛ به طوری که در آمریکا 10 تا 15 درصد بزرگسالان به سنگ‌های صفراوی مبتلا هستند. استادیار دانشگاه علوم پزشکی یزد عامل سن، چاقی، جنس مونث، کاهش وزن سریع، مصرف قرص‌های ضدبارداری، حاملگی و کم تحرکی را از عوامل خطرزای سنگ کیسه صفرا برشمرد. وی با بیان این که اکثر بیماران سنگ‌های صفراوی هیچ‌ یک از این علائم بالینی را ندارند، اذعان داشت:‌ تنها 30 درصد بیماران دارای این علائم به دردهای صفراوی مبتلا می‌شوند. دکتر آخوندی تصریح کرد:‌علت بروز علائم بیماری سنگ کیسه صفرا، انسداد مجاری صفراوی بوسیله سنگ است و تنها روش درمان آن عمل جراحی و برداشتن کیسه صفرا است. وی تاکید کرد: برخلاف عقیده عموم مردم که تصور می‌کنند با عمل جراحی، سنگ‌ کیسه صفرا برداشته می‌شود به منظور جلوگیری از تشکیل سنگ مجدد درهنگام عمل جراحی، خود کیسه صفرا برداشته می‌شود. این فوق تخصص بیماری‌های گوارشی ابراز داشت: ‌برداشتن کیسه صفرا مشکل مهمی برای بیماران ایجاد نمی‌کند‌ چرا که مسیر صفرا برقرار است و تنها محل ذخیره آن برداشته می‌شود. دکتر آخوندی در پایان متذکر شد: بیماری سنگ صفرا بدون علامت، نیازی به درمان ندارد و گاهی ممکن است سنگ بطور همزمان با بیماری دیگری مثل زخم معده وجود داشته باشد.


[ پنج شنبه 86/2/27 ] [ 2:19 عصر ] [ امید ] [ نظرات () ]

دبیرانجمن آترواسکلروز ایران با بیان اینکه روند شیوع بیماریهای قلب و عروق در کشورهای درحال توسعه رو به افزایش است علل این امر را تغذیه ناسالم، شیوه زندگی، مصرف زیاد سیگار و کاهش ورزش عنوان کرد و گفت: پیش بینی می‌شود تا سال 2020 بیماریهای قلبی به صورت اپیدمی در این جوامع تبدیل شود. دکتر محمدرضا محمد حسینی با اعلام اینکه مسائل در هم پیچیده دیگری به شیوع بیماریهای قلبی دامن می‌زند، اظهار کرد: گران بودن ورزش و غذاهای سالم از یک سو و افزایش میزان مصرف غذاهای fast food و پرکالری و ارزان،از سویی دیگر در کنار مسائل اقتصادی و استرس زا باعث افزایش ابتلای جوامع در حال توسعه به بیماریهای قلبی و عروقی شده است. وی با انتقاد از نبود برنامه مدون و کلان برای پیشگیری از بیماریهای قلبی در کشور، به تجربه کشور فنلاند در این خصوص اشاره و بیان کرد: فنلاند در سال 75 میلادی از بالاترین میزان شیوع ابتلا به بیماریهای قلبی و عروقی در اروپا برخوردار بود،اما با برنامه ریزی و عزم همگانی هم اکنون شاهد کاهش چشمگیر این بیماری در این کشور هستیم. وی با اشاره به سرانه استعمال 5 نخ سیگار در روز در کشورمان، ابراز عقیده کرد: با تمرین دادن به مردم برای کاهش مصرف دخانیات و تغییر در روش زندگی می‌توان به کاهش بیماریهای قلبی به تدریج کمک کرد. محمد حسنی با اشاره به آمار منتشره از سوی سازمان بهداشت جهانی گفت: تعداد سیگاری‌ها در دنیا در حال حاضر 3/1 میلیارد نفر برآورد می‌شود که براساس پیش بینی‌های انجام شده این میزان تا سال 2025 میلادی به 7/1 میلیارد نفر می‌رسد. در سال 2020 نیز سیگار به عنوان مهمترین عامل بیماریهای قلبی و مسبب مرگ ده میلیون نفر خواهد بود. دبیر انجمن آترواسکلروز، با اعلام اینکه در کشورمان در سال، 21 میلیارد نخ سیگار وارد می‌شود، هزینه مصرف سیگار را در کشور 6 هزار میلیارد ریال خواند و گفت: با احتساب هزینه‌های درمانی بار مالی سیگار بر کشور به 12 میلیارد ریال می‌رسد. محمدحسنی خاطرنشان کرد:‌ در حال حاضر با وجود 10 میلیون سیگاری در کشور، سالانه یک هزار و 460 میلیارد تومان بابت خرید سیگار،هزینه می‌شود که دولت باید سه برابر این مبلغ را صرف هزینه‌های درمانی عوارض ناشی از مصرف دخانیات کند. وی با اشاره به اینکه تنها درچهار کارخانه واقع در تهران، رشت ، اصفهان و ارومیه 27 هزار نخ سیگار تولید می‌شود به ایسنا گفت: از مجموع 54 میلیارد نخ سیگار، سه میلیارد نخ تولید داخل و مابقی به صورت قاچاق از کشورهای خارجی وارد می‌شود. دبیرانجمن آترواسکلروزقلب ایران، تاکید کرد: 84 درصد سیگاریهای دنیا در کشورهای در حال توسعه زندگی می‌کنند. محمد حسنی همچنین با اعلام اینکه 20 درصد افراد کشور دارای فشار خون بالا هستند، گفت: نیمی از این افراد از بالا بودن فشار خون خود اطلاع ندارند واز سویی دیگر ازبین کسانی که از مشکل فشار خون خود اگاهی دارند، تنها نیمی از آنها اقدام به درمان فشار خون بالای خود می‌کنند. وی با اشاره به اینکه فشار خون بالا باعث بیماریهای نظیر بیماریهای قلبی، سکته مغزی و نارسایی‌های کلیه می‌شود گفت: اگر مردم در هر سال 3 تا 4 مرتبه با رجوع به پزشک فشار خون خود را کنترل کنند از بروز چنین بیماریهایی در کشور به میزان قابل توجهی کاسته می‌شود.  

 


[ پنج شنبه 86/2/27 ] [ 2:17 عصر ] [ امید ] [ نظرات () ]


درباره وبلاگ

آمار وب


بازدید امروز: 43
بازدید دیروز: 24
کل بازدیدها: 589681
موضوعات وب