سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بند انداز برقی


بند انداز برقی صورت و بدن

رفع موهای زائد در کمترین زمان !

بدون تخصص صورت خود را اصلاح کنید!

مناسب برای انواع پوست و مو

با استفاده از دستگاه بند انداز برقی شما می توانید براحتی و بدون نیاز به آرایشگر و تخصص لازم اقدام به اصلاح موهای زائد صورت و بدن خود نمایید.توجه کنید که این دستگاه مانند اپیلیدی نیست بلکه دارای ساختاری متشکل از نخ طبیعی است که به هنگام اصلاح باعث میشود شما احساس درد نکنید و همچنین از حساسیت های پوستی نیز جلوگیری می نماید.
 اگر از موچین، موکن، موبر، بنداندازهای نخی و سنتی و سایر محصولات شیمیایی و مکانیکی از بین برنده موهای زاید خسته شده اید و استفاده از آن هم برای خودتان و هم برای مشتریان  زجر آور، درد آور، وقت گیر و همراه با عوارض جانبی است می توانید با خرید یک دستگاه به بسیاری از مشکلات خود پایان دهید.
این محصول قابل استفاده برای مصارف خانگی، آرایشگاهها و سالنها می باشد.به همراه این محصول نخ و پودر مخصوص ارائه می گردد.

هدیه ای مناسب برای بانوان

 



عاشقانه ها-تصاویر عاشقانه-جملات کوتاه عاشقانه-متن های عاشقانه
عاشقانه ها +جملات کوتاه عاشقانه ، متن های عاشقانه ، تصاویر عاشقانه ، جملات زیبای عاشقانه ، شعرهای عاشقانه
قالب وبلاگ
پیوندهای روزانه

نحوه ایجاد آیکنی که می توانید با دو بار کلیک سریع آن ، سیستم رت در وضعیتLockقرار دهید . برای چنین کاری ابتدا در صفحهDesktopراست کلیک کرده و سپس گزینهshortcut New  / راانتخاب کنید . در کادر متنیType the Location of the ithm دستور زیر را وارد نمایید :

Run dll32 . exe user32 .  D11  . Lock workstation

 سپس گزینهNextرا انتخاب کرده و یک نام دلخواه برای میانبر مزبور انتخاب کنید . پس ازاین مرحله می توانید با قرار دادن آیکون میانبر در هر محل دلخواهی با دو بار کلیک سریع در آن سیستم رت در وضعیت قفل قرار دهید .


[ دوشنبه 86/2/31 ] [ 11:7 صبح ] [ امید ] [ نظرات () ]

 

حتما تا به حال دیده اید که پس از نصب برنامه هایی مانند WinZip و یا انواع AntiVirus ها ، پس از اینکه بر روی فایلی راست کلیک میکنید علاوه بر منوهای راست کلیک منو های مربوط به آن نرم افزار نیز نمایان میشوند. سازندگان این نرم افزارها با استفاده از ترفند خاصی در رجیستری ، این منوها را به منوی راست کلیک ویندوز کاربر می افزایند. شما نیز میتوانید به دلخواه و با توجه به علایق خودتان منوی راست کلیک ویندوز را ویرایش کنید و منوهایی را که دوست ندارید پاک کنید.


برای ویرایش لیست راست کلیک مراحل زیر را انجام دهید:
ابتدا از طریق منوی Start ابزار Run را اجرا کرده و در آن تایپ کنید Regedit و سپس Enter را بزنید تا ابزار ویرایش رجیستری ظاهر شود.
سپس کلید زیر را بیابید :
HKEY_CLASSES_ROOT * shellex ContextMenuHandlers
در زیرمجموعه کلید ContextMenuHandlers شما نام برنامه هایی را که در لیست راست کلیک قرار دارند مشاهده خواهید نمود.
برای حذف آنها از لیست راست کلیک کافی است روی پوشه همنام با نام برنامه راست کلیک کرده و سپس با انتخاب گزینه Delete آن را حذف نمایید.
دقت کنید از حذف کردن پوشه هایی ( کلیدهایی ) با نامی غیر از نام برنامه مورد نظر خود جدا خودداری کنید.
اما قبل از پاک کردن کلید بهتر است یک کپی از آن تهیه نمایید تا در صورتی که مجددا به وجود برنامه در راست کلیک نیاز پیدا کردید ، بتوانید آن را بازگردانید. برای این منظور قبل از حذف کلید مراحل زیر را انجام دهید :
روی کلید همنام با نام برنامه راست کلیک کرده و گزینه Export را انتخاب نمایید.
در یک مسیر مشخص بر روی هارد ، این کلید را با نامی مشخص ( برای مثال نام خود برنامه ) ذخیره نمایید.
به این ترتیب شما میتوانید هر وقت که نیاز داشتید برنامه را با دابل کلیک کردن بر روی این فایل ( که از نوع Reg میباشد ) ، به لیست راست کلیک بازگردانید.
(به نقل از P30World)

نظر بدید ...................


[ جمعه 86/2/21 ] [ 8:49 عصر ] [ امید ] [ نظرات () ]
  راهنمای قدم به قدم ساخت سایت رایگان در یاهو

 

شاید حالا وقت آن رسیده باشد تا حضور خود را در وب اعلام نمایید. توسط!Yahoo شما می توانید وب سایتی را در شبکه جهانی اینترنت به صورت رایگان ایجاد نمایید و اطلاعاتی را در مورد خود، خانواده، کار و یا هر عنوانی که دوست در آن بگذارید. برای ایجاد یک صفحه خانگی، یا هو ۱۵ مگابایت فضا در اختیار شما می گذارد. شما می توانید صفحه وبی متناسب با این فضا طراحی کرده و در وب به نمایش بگذارید.

شروع کار:

۱- آدرس www.yahoo.comرادر نوار آدرس مرورگر خود وارد و کلید Enter
را در صفحه کلید فشار دهید.
۲- در قسمت بالای صفحه بر روی گزینه Geocities کلیک کرده و در صفحه باز شده Username (نام کاربر) و Password (کلمه رمز) خود را وارد نموده و کلید Sign In را کلیک نمایید.
۳- در صفحه باز شده بر روی گزینه Yahoo! Page wizard کلیک نمایید.
توسط این گزینه شما می توانید با پیروی از دستورات صفحه نمایش به سادگی یک صفحه وب را ایجاد نمایید.
۴- در صفحه باز شده شما می توانید انواع الگوهای از پیش ساخته شده جهت ساخت صفحه وب مورد نظرتان استفاده نمایید، بر روی یکی از الگوها کلیک نمایید.
۵-
در صفحه ظاهر شده شما می توانید صفحه وب انتخابی خود را در رنگهای مختلف مشاهده نمایید. با توجه به سلیقه خود یک رنگ را انتخاب کنید.
۶- در صفحه Welcome to Yahoo بر روی Begin
کلیک نمایید.
۷- در صفحه Chooses a look for your page شما می توانید یکی از سبکهای موجود صفحه را انتخاب نموده و بر روی کلید Next نمایید.
نکته: در صورتی که می خواهد پیش نمایشی از سبک انتخابی را مشاهده نمایید در این قسمت بر روی کلید
Preview کلیک نمایید.
۸- در صفحه Enter your into در قسمت your name نام خود و در قسمت Your email address آدرس Email خود را وارد کنید. نام و آدرس Email وارد شده در این قسمت در صفحه وب شما ظاهر می گردد.
۹- در صفحه Pick your picture شما می توانید تصویری را به دلخواه به صفحه وب خود اضافه نمایید. برای اضافه نمودن تصویری از کامپیوتر خود به صفحه وب در حال ساخت بر روی کلید Upload New Image کلیک کرده و در پنجره ظاهر شده بر روی کلید Browse کلیک کنید و عکس مورد نظر خود را از روی کامپیوتر خود انتخاب کرده و بر روی کلید Upload کلیک کنید. بعد از چند لحظه تصویر انتخابی به صفحه وب اضافه می گردد.
نکته: شما در این قسمت می توانید از تصاویر پیش فرض نیز استفاده نمایید و یا در صورت عدم تمایل به داشتن عکس بر روی گزینه
Donشt use an image کلیک کنید.
برای رفتن به مرحله بعد بر روی کلید
Next کلیک کنید.
۱۰- در صفحه Describe yourself در کادرهای مربوطه توضیحاتی را در مورد خود و علایق خود وارد نمایید و بر روی Next کلیک نمایید.
۱۱- در صفحه Enter your favorite links شما می توانید آدرس های دلخواه خود را به صورت لینک وارد کرده و بر روی کلید Next کلیک کنید.
۱۲- در قسمت Describe your friends and family شما می توانید توصیفی از خانواده و دوستانتان وارد نمایید و بر روی کلید Next کلیک نمایید.
۱۳- در صفحه Enter your friends and family شما می توانید اسامی دوستانتان را به صورت لینک درآورید بعد از وارد کردن اسامی بر روی کلید Next کلیک کنید.
۱۴- در صفحه Name your page شما می توانید اسمی را برای صفحه وب خود تعریف کرده و بر روی کلید Next کلیک نمایید.
۱۵- در صفحه Congratulations به شما به خاطر ساخته شدن صفحه خانگی در سایت Yahoo تبریک گفته می شود.شما می توانید آدرس صفحه خانگی ساخته شده را به دوستانتان بدهید تا از آن دیدن نمایند.
نکته: در مثال فوق ما از الگوی از پیش ساخته شده
Personal Page را استفاده کردیم لذا توضیحات داده شده در این قسمت مربوط به این الگو می باشد. در صورتی که شما از الگوی صفحه وب دیگری استفاده کنید ممکن است گزینه های آن با تعاریف داده شده در این قسمت تفاوت داشته باشد.

 

لطفا نظر بدیــــــــــد .......


[ جمعه 86/2/21 ] [ 8:42 عصر ] [ امید ] [ نظرات () ]


با بهره گیری از ترفندی که هم اکنون به شما معرفی خواهیم کرد میتوانید بدون نیاز به نرم افزار خاصی و تنها با استفاده از تنظمیات سیستمی به وسیله دکمه های کیبوردتان ، کامپیوتر را روشن کنید. بدین منظور:

ابتدا کامپیوتر را Restart کرده و چندین بار کلید Delete را فشار داده تا به محیط Setup بروید. سپس گزینه Intergrated Peripherals را انتخاب کنید و در صفحه باز شده گزینه Keyboard Power on را انتخاب کنید که شامل گزینه های زیر می باشد و به ترتیب آنها را توضیح می دهیم:

1- گزینه Password : با انتخاب این گزینه می توان پسوردی را وارد نمود و از طریق پسورد کامپیوتر را روشن کرد اگر این گزینه را انتخاب کنیم باید بعد از آن گزینه KB Power On Password را انتخاب وپسورد مورد نظر را وارد کرد و سپس آن را تائید نمود.

2- گزینه Any Key : با انتخاب این گزینه با هر کلید صفحه کلید می توان کامپیوتر را روشن نمود. 3- گزینه Disabled : با انتخاب این میتوان گزینه روشن شدن کامپیوتر را توسط صفحه کلید غیره فعال نمود.

4. گزینه Key Board 98 : این گزینه مخصوص صفحه کلید های قدیمی است. پس از انتخاب یکی از گزینه های بالا کلید F10 را فشار داده وتغیرات اعمال شده را با زدن کلید Y وسپس کلید Enter آن را تائید می کنیم .

لازم به ذکر است که با برداشتن جامپر Power روی کیس می توان فقط توسط صفحه کلید کامپیوتر را روشن نمود.

 

لطفا نظر بدید .......


[ جمعه 86/2/21 ] [ 8:32 عصر ] [ امید ] [ نظرات () ]
  بیش از 200 نوع از کلید های میانبر در ویندوز XP

 

در صورتی که دوست دارید تا با سرعت بیشتری با کامپیوتر کار کنید و خود را حرفه ای تر نشان دهید ترفندی فوق العاده را برای شما در نظر گرفته ایم. قصد داریم تا بیش از 200 کلید میان بر در محیط ویندوز را به شما معرفی کنیم که با استفاده از آنها میتوانید به طور کامل کارهایی که میتوانید با موس انجام دهید را با کیبورد شبیه سازی کنید.




  
Esc لغو عملیات در حال انجام.

F1 راهنما.
F2 در حالت عادی تغییر نام آیتم (های) انتخاب شده . در برنامه های قدیمی تر (معمولا تحت داس)ذخیره فایل جاری.
F3 جستجو.
F4 باز کردن لیست پایین رونده Address Bar
F5 به روز آوری Refresh
F6 مانند کلید Tab بین اجزای مختلف پنجره جاری سوییچ می کند.
F10 پرش به منو های اصلی یک پنجره مثلFile,Edit,View,...
F11 پنجره جاری را تمام صفحه می کند.
PrintScreen در ویندوز از کل صفحه نمایش یک عکس می گیرد و آن را در حافظه کلیپ بورد قرار می دهد و ما می توانیم در یک برنامه ویرایش عکس مثل Ms-Paint آن را Paste کنید .
Tab بین اجزای پنجره جاری سوییچ می کند .
Space در حالت مرورگر اینترنت اکسپلورر صفحه جاری را به پایین می برد .مثل Page Down
BackSpace در حالت عادی یعنی در مرور ویندوز یک مرحله به بالاتر میرود (معادل Up) و در مرورگر اینترنت اکسپلورر معادل Back است.
Home رفتن به اول خط در حالت ویرایش متن و رفتن به اول صفحه در حالت مرور.
End رفتن به آخر خط در حالت ویرایش متن و رفتن به آخر صفحه در حالت مرور.
PageUp در حالت مرور چه در اینترنت و چه در ویندوز و معمولا همه جا صفحه به صفحه به بالا می رود.
PageDown در حالت مرور چه در اینترنت و چه در ویندوز و معمولا همه جا صفحه به صفحه به پایین می رود.

ترکیبات کلید
Ctrl :
Ctrl+q در بعضی از برنامه ها خروج است.
Ctrl+w در اکثر برنامه هایی که چند فایل را باهم باز می کنند مثل Ms-Word, کلا Ms-Office , Adobe Photoshop ,Ms-internet Explorer, ... فایل باز شده جاری را می بندد.
Ctrl+e جستجو در مسیر جاری.
Ctrl+r تازه کردن صفحه معادل کلید F5 و Refresh
Ctrl+y وقتی که یک عمل به عقب باز میگردیم (Undo) این کلید ها یک عمل به جلو می روند (Redo) البته در بعضی برنامه ها معمولا محصولات آفیس مایکروسافت اینگونه هستند .
Ctrl+i باز کردن قسمت علاقه مندی هاFavorites
Ctrl+o باز کردن فایل جدید در اکثر برنامه ها ، معادل File>Open
Ctrl+p پرینت گرفتن در اکثر برنامه ها.
Ctrl+a انتخاب همه آیتم ها.
Ctrl+s در اکثر برنامه ها ذخیره فایل جاری .Save
Ctrl+d در اینترنت اکسپلورر صفحه باز شده جاری را به علاقه مندی ها اضافه می کند (معادل Favorites>Add to Favorites) و در ویندوز هم آیتم (آیتم های) انتخاب شده را پاک می کند. (ترفندستان.کام)
Ctrl+f جستجو.
Ctrl+h معادل History (ابته در ویرایشگر نوت پد معادل Find / Replace است)
Ctrl+l در اینترنت اکسپلورر معادل File>Open است.
Ctrl+z بازگشت به آخرین عملیات انجام شده .Undo
Ctrl+x انتقال (برش) آیتم مورد نظر در حافظه کلیپبوردCut.
Ctrl+c کپی آیتم مورد نظر در حافظه کلیپبورد.Copy
Ctrl+v فراخوانی آیتم مورد نظر از حافظه کلیپبورد.Past
Ctrl+b پنجره سازماندهی علاقه مندیها (Organize Favorites) را باز می کند.
Ctrl+n در اینترنت اکسپلورر (تقریبا تمامی مرورگرها) یک پنجره جدید باز می کند.
Ctrl+F1 در اکثر برنامه ها ی مختلف راهنمای برنامه را باز می کند .
Ctrl+F4 باز کردن لیست پایین رونده Address Bar در مرورگر اینترنت اکسپلورر و مرورگر ویندوز.
Ctrl+F10 باز کردن منو های بالای پنجره برنامه ها مثل File,Edit,....
Ctrl+BackSpace موقع ویرایش متن همان کار BackSpace را انجام می دهد با این تفاوت که به جای پاک کردن کاراکتر به کاراکتر کلمه به کلمه پاک می کند.
Ctrl+5 معادل Select All در اکثر ویرایشگر های متنی.
Ctrl+Home درحالت ویرایش مکان نما را به اول صفحه انتقال می دهد.
Ctrl+End درحالت ویرایش مکان نما را به آخر صفحه انتقال می دهد.
Ctrl+Insert کپی آیتم(های) انتخاب شده در حافظه کلیپ بورد(Copy).

ترکیبات کلید Alt :
Alt+A باز کردن منوی علاقه مندی ها و قرار گرفتن بر روی Add to Favorites
Alt+D انتقال مکان نما به Address Bar
Alt+F4 بستن پنجره جاری.
Alt+Space Bar معادل راست کلیک بر روی نوار عنوان پنجره جاری.
Alt+Esc پیمایش بین پنجره های باز جاری.
Alt+Tab سوییچ کردن بین پنجره های باز جاری.
Alt+BackSpace در بعضی از ویرایشگرها معادل Undo عمل می کند (معمولا ویرایشگرهای قدیمی و تحت داس)
Alt+Home در مرورگر اینترنت اکسپلورر به صفحه خانگی پرش می کند.
Alt+Right Arrow معادل Forward در مرورگر ویندوز.
Alt+Left Arrow معادل Back در مرور گر ویندوز.
Alt+Number ترکیب کلید Alt به همراه زدن یک عدد از قسمت سمت راست صفحه کلید در حالت ویرایش یک کاراکتر معادل کد اسکی عدد وارد شده نمایش می دهد . مثلا اگر Alt را نگه داشته و 789 را وارد کنیم پس از رها کردن کلید Alt این کاراکتر نمایش داده می شود : § .
Alt+Enter متعلقات (Properties) آیتم(های) انتخاب شده را نمایش می دهد.
Alt+PrintScreen از پنجره جاری یک عکس تهیه می کند و به حافظه کلیپ بورد انتقال می دهد.


ترکیبات کلید Shift :
Shift+F10 معادل راست کلیک.
Shift+Del پاک کردن کامل آیتم (های) انتخاب شده .یعنی بدون این که به سطل بازیافت انتقال یابد پاک می شود.
Shift+tab وارونه کاری که Tab انجام می دهد.
Shift+Insert فراخوانی اطلاعات از حافظه کلیپبورد (Paste)

ترکیبات WinKey :
خود
WinKey باز شدن منوی Start در ویندوز.
WinKey+E باز کردن My Computer در حالت Folders.
WinKey+R باز کردن پنجره Run.
WinKey+U باز کردن پنجره Utility Manager.
WinKey+D نمایش دسکتاپ معادل Show Desktop
WinKey+F جستجو.
WinKey+Ctrl+F جستجوی یک کامپیوتر در شبکه.
WinKey+L قفل کردن کامپیوتر .یا رفتن به حالت Swich User
WinKey+M تمامی پنجره های باز را Minimize می کند.
WinKey+Shift+M تمامی پنجره های Minimize شده را Restore می کند.


[ جمعه 86/2/21 ] [ 8:24 عصر ] [ امید ] [ نظرات () ]
  حرکت دادن نشانگر موس با کیبورد!

 

با بهره گیری از این ترفند جالب میتوانید بدون نیاز به برنامه خاصی و تنها از طریق کیبورد کامپیوترتان ، نشانگر موس موجود در صفحه مانیتور را جابجا نمایید. این ترفند زمانی بسیار مورد استفاده قرار میگرد که نتوانید به هر دلیلی از موس تان استفاده کنید آن وقت است که کیبوردتان جور موس را میکشد!

بدین منظور:
کافی است دکمه های
Shift و Alt را که در سمت چپ کیوبرد قرار دارند را به همراه دکمه ی Num Lock بزنید و سپس در کادری که باز میشود بر روی OK
کلیک کنید.
حال میتوانید با استفاده از دکمه های 2,4,6,8 سمت راست کیبورد موس را هدایت کنید و با
Enter برنامه ها را باز نمایید و یا به داخل لینکها بروید.

 

تطفا نظر بدید دانلود می کنید و فرار می کنید !


[ جمعه 86/2/21 ] [ 8:21 عصر ] [ امید ] [ نظرات () ]

رایت CDبا بیش از  700 MBاطلاعات

 

برایlmageگرفتن از فایل های سنگین از جمله ویندوز که حجمی بیش از 700MBدارند نیاز است که بتواند بیشتر از 700 MBاطلاعات را در یکCDرایت کند . برای انجام این کار روش زیر را دنبال کنید :

ابتدا یک CDبالای 700MBتهیه کنید . برنامهNeroرا باز کنید . CDرا داخل رایتر گذاشته و به پنجره اصلی

 Nero Expressبروید. روی دکمه configureکلیک کنید . کادری باز می شود در این کادر زبانه generalرا انتخاب کنید . دو کادر در پایین سمت راست است در قسمتYellow markerدر کادرminمقدار پیش فرض را که 74 است به 92 افزایش دهید . در قسمتRed marker در کادرminمقدار آن را از 80 به 98افزایش داده و در زبانه Features Expertدر قسمت     Maximun CD Lengthمقدار آن را هم از 82 به99 افزایش دهید . دکمه ApplyوسپسOKرا بزنید تا به پنجره اصلی باز گردید . فایل مورد نظر خود را که بیشتر از 700MB است انتخاب وAdd  کنید . در نوار ابزار ،Next را کلیک کنید تا وارد پنجرهBurn شوید . سرعت رایت را روی 8 یا 16 تنظیم کنید . روی دکمه More کلیک کنید و در قسمتWrite  Method پیش فرض آن را ازDisc-at-once  wance Track-at-تغییر دهید . حالا کلیک Burnرا بزنید تاCD رایت شود. Neroپیغامی می دهد با این مضمون که داده شما بیشتر از 700MB است . آیا عمل رایت انجام شود یا نه؟ در اینجا باید گزینهWrite overburn کلیک کنید .

 


[ یکشنبه 86/2/16 ] [ 9:56 صبح ] [ امید ] [ نظرات () ]

تغییر نام مالک ویندوز

برای انکه نام خود را در به عنوان مالک ویندوز بگذارید به کلید زیر بروید:

[HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Winlogon]
حالا به مقدار RegisteredOwner , نام خودتان و به مقدار RegisteredOrganization , نام شرکتتان را اختصاص دهید.


[ یکشنبه 86/2/16 ] [ 9:54 صبح ] [ امید ] [ نظرات () ]
برای بالا بردن سرعت اعمال مختلفی که در ویندوز انجام می شود می توانید از روش زیر استفاده کنید :
در پارتیشن بندی هارد دیسک خود یک درایو جداگانه که فقط برای فضای مبادله استفاده خواهد شد جدا کنید. این درایو حداقل باید 200 مگابایت فضا داشته باشد. در مسیر زیر :
Control Panel\ system\advanced tab\performance\ virtural memory
روی گزینه let me specify my own setting کلیک کرده و آن را روی درایوی که به این منظور جدا کرده اید set کنید.
اگر شما آن درایو را به اندازه 200 مگا بایت گرفته اید باید کمترین مقدار را 150 مگا بایت و بیشترین مقدار را 200 مگا بایت قرار دهید کامپیوتر خود را restart کنید باید یک بهبودی محسوس در سیستم ملاحظه کنید.

[ یکشنبه 86/2/16 ] [ 9:51 صبح ] [ امید ] [ نظرات () ]

تغییر اعداد از انگلیسی به فارسی در ورد

در برنامه word اگر اعدادی را که به صورت انگلیسی تایپ شده اند بخواهیم به شکل فارسی تغییر دهیم چه کاری باید انجام داد؟
برای این کار می توانید کلاً اعداد را در برنامه word ‌ خود فارسی کنید. برای فارسی کردن اعداد به صورت کلی در منوی tools‌ روی options کلیک کنید. سپس وارد قسمت complex scripts شوید.
در مقابل Numeral برای اینکه همه اعداد فارسی شوند گزینه Hindi را انتخاب نمایید.
برای اینکه اعداد در هر متن متناسب با آن متن باشند هم می توانید گزینه context را انتخاب کنید.

 


[ یکشنبه 86/2/16 ] [ 9:50 صبح ] [ امید ] [ نظرات () ]


درباره وبلاگ

آمار وب


بازدید امروز: 1
بازدید دیروز: 10
کل بازدیدها: 589514
موضوعات وب